Kennismakingsmiddagen

Kennismakingsmiddagen groep 7

Heeft u vragen over de kennismakingslessen? Stel de vraag via kennismakingslessen@ichthuslyceum.nl.

Als je in groep 7 zit, ben je misschien al aan nadenken over welke middelbare school je wilt gaan kiezen. Misschien wil je dan ook alvast een keertje komen kijken.

Daarom organiseren we voor leerlingen van groep 7 een paar kennismakingsmiddagen. Je krijgt een kort programma, zodat je kunt ervaren hoe het is om op het Ichthus te zitten en de sfeer op onze school te proeven.

Inschrijven voor één middag is voldoende. De invulling van de kennismaking is beide dagen hetzelfde.

In het menu hieronder kun je terugvinden welke middagen beschikbaar zijn. Je krijgt van tevoren een mail met een uitnodiging en alle informatie.
Let op: na het verzenden van het formulier ontvang je geen bevestiging.

Graag tot ziens op één van de middagen!

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van ontwikkelingen omtrent de Open Dag, kennismakingslessen en dergelijke?

Meld je aan voor de nieuwsbrief.