Kennismakingsmiddagen

Kennismakingsmiddagen groep 8

Als je in groep 8 zit, ben je vast al aan nadenken over welke middelbare school je wilt gaan kiezen. Misschien wil je dan ook alvast een keertje komen kijken.

Voor leerlingen van groep 8 organiseren we kennismakingslessen na schooltijd. In een leuk programma kun je ervaren hoe het is om op het Ichthus te zitten en de sfeer op onze school te proeven. Voor alle leerlingen in groep 8 zijn eralgemene kennismakingslessen en kennismakingslessen speciaal gericht op Podiumkunsten, Technasium, Sport en Gymnasium.

Algemene kennismaking

Je krijgt een kort middagprogramma, waar je een idee krijgt van de vakken en we laten je de school zien. We organiseren deze lessen op enkele woensdagen om 15.30 uur.

Speciale kennismaking

Je kunt je ook inschrijven voor kennismakingslessen gericht op Podiumkunsten, Technasium, Sport en Gymnasium. Hierin kun je uitgebreid kennismaken met deze activiteiten van de school. Deze middagen starten om 15.30.

De kennismakingslessen zijn alleen bedoeld voor leerlingen uit groep 8. Voor leerlingen uit groep 7 volgt later dit jaar een speciaal programma.

In het menu hieronder kun je terugvinden welke middagen beschikbaar zijn. Je krijgt van tevoren een mail met een uitnodiging en alle informatie.
Let op: na het verzenden van het formulier ontvang je een bevestiging. Deze kan in de spambox terechtkomen.

Graag tot ziens op één van de middagen!

Nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte gehouden worden van ontwikkelingen omtrent de Open Dag, kennismakingslessen en dergelijke?

Meld u aan voor de nieuwsbrief.