Gedeeltelijke lockdown

Vanaf 16 december gaat de gedeeltelijke lockdown van start. De meeste klassen hebben op woensdag 15 en donderdag 16 december online les volgens het normale rooster. De examenleerlingen gaan morgen en overmorgen wel gewoon naar school.

De kerstviering van vrijdagochtend gaat niet door.

Na de vakantie hanteren we de normale roosterindeling met gehalveerde lessen. De nieuwe tijden vind je hier

Leerlingen in de voorexamenklassen werken ‘s ochtends online. ‘s Middags hebben ze dan tijd om aan de opdrachten te werken welke gecontroleerd worden door de docenten.

De examenklassen gaan ‘s ochtends volgens dit nieuwe rooster naar school. In de middag kunnen zij extra les volgen in de vakken die ze die dag hebben gehad. Leerlingen met een cijfer boven de 6 mogen kiezen, leerlingen met een lager cijfer moeten verplicht naar die lessen. Het doel is om leerlingen die dat nodig hebben persoonlijker te kunnen begeleiden om de PTA-week goed te kunnen maken.

Je vindt alle informatie op de volgende website: Ichthus in gedeeltelijke lockdown.