Wil je de online Open Dag  van zaterdag 13 februari terugkijken? Bekijk de opties!

Op zaterdag 13 februari gaan onze deuren toch wagenwijd open, weliswaar niet fysiek, maar zeker wel online. Onze website zal die dag in het teken staan van de Open Dag. Wat kunt u allemaal van ons verwachten?

Live Vlogs

Een enthousiaste groep leerlingen van het Ichthus Lyceum zal live vlogs verzorgen. Bekijk het gebouw door de ogen van een leerling, en laat deze vragen stellen aan de docenten of leerlingen die hij of zij onderweg tegenkomt! Ook zal er een live rondleiding door een docent te zien zijn.

Informatiefilmpjes

Welke vakken worden er gegeven in de brugklas? Met welke methode wordt er gewerkt en waarom? Wat doet een brugklasmentor precies? Via informatieve filmpjes krijgt u antwoord op heel veel vragen.

In gesprek met docenten/mentoren

Gedurende de hele Open Dag kunt u live in gesprek met docenten, mentoren, mensen van de zorg etc. Zij kunnen uw specifieke vragen beantwoorden.

Schriftelijke mogelijkheid tot vragen stellen

Heeft u vragen die niet via een vlog, filmpje of in gesprek met een docent beantwoord kunnen worden? Dan bestaat de mogelijkheid deze vraag te stellen zodat u later alsnog antwoord krijgt.

Tot alle bovenstaande activiteiten kunt u op 13 februari vanaf 10.00 uur via deze website toetreden.  Wij zijn ervan overtuigd dat we hiermee een zeer uitgebreide vervanging voor een échte Open Dag kunnen aanbieden, en hopen een mooi en compleet beeld te geven van het leven op het Ichthus Lyceum.