Diploma-uitreiking Ichthus Lyceum in drive-through-concept

Door redactie ‘De Jutter’ 30 juni 2020

Geen bijeenkomst in een grote zaal, geen dansvloer en geen speeches. De jaarlijkse diploma-uitreiking van het Ichthus Lyceum kreeg dit jaar een totaal ander karakter. Anders, maar wel leuk, zo vonden veel leerlingen en ouders. De school wist er, ondanks de beperkingen in verband met het coronavirus, toch een hele happening van te maken.

Het traditionele slot van de schoolperiode was omgetoverd tot een drive-through. De geslaagden reden met hun familie in de auto langs een route op het terrein van de school. Ze kwamen daarbij langs diverse bijzondere taferelen, inclusief een complete feestband. Het idee van een wasstraat, maar dan anders. Uiteindelijk wachtte hen het felbegeerde diploma aan het eind van de route.

Klik HIER om het artikel online te lezen! En klik deze link voor onderstaand artikel uit het Haarlems Dagblad!

Via deze en deze link vind u foto’s genomen door fotograaf Ton van Steijn. Een selectie van deze foto’s treft u ook in deze nieuwsbrief!