Hier treft je het kunstmagazine van de eindexamenlichting 2022 van het Ichthus Lyceum. Na twee coronajaren met lockdowns, hebben de kunstleerlingen zeker niet stil gestaan. In dit kunstmagazine zul je de leerlingen op kunstzinnig vlak ontmoeten. Ontdek wat hun drijfveren, ideeën, passies, gedachtes, meningen en keuzes zijn geweest bij het creëren van hun werk. Iedereen heeft op zijn eigen manier vorm gegeven aan verschillende thema’s en onderwerpen. Alles anders en inspirerend, variërend van figuratief tot abstract, van schilderij tot fotografie, van collage tot kostuum. Het creatief proces biedt de ruimte en vrijheid, om te voelen wat je voelt, te denken  wat je denkt, te zijn wie je bent. Neem een kijkje in dit magazine en laat je meenemen in de verbeelding van deze eindexamenleerlingen!

Klik op DEZE LINK