Hoe trots kunnen we als docenten zijn, als een leerling van onze eigen school een boek schrijft en het voor elkaar krijgt om het te laten uitgeven?

Donderdag 21 april 2022 organiseerden we in de mediatheek van het Ichthus Lyceum een boekpresentatie van het debuut van Yara Workel: Categorie 7. Yara zit op dit ogenblik in 4Va en heeft het afgelopen jaar geschreven en herschreven aan dit spannende fantasyverhaal. Een verhaal waarin het hoofdpersonage via gevaarlijke en verrassende opdrachten haar quest moet volbrengen. Nu het is uitgegeven, is er een tastbaar bewijs van haar grote schrijverstalent. In het bijzijn van een aantal van haar vrienden en docenten stond de trotse Yara met haar prachtige boek afgelopen donderdag in het middelpunt. Het boek is te bestellen via boekscout.nl of te koop in de mediatheek. Binnenkort ligt het waarschijnlijk ook bij boekhandel Bredero in Santpoort. Uiteraard schaffen we aantal exemplaren aan zodat het boek voor alle leerlingen te lenen valt in de mediatheek.

Wij wensen Yara een prachtige schrijverstoekomst en hopen dat ze vele vervolgen zal schrijven. O ja, hoe trots zijn we eigenlijk? Trots van de allerhoogste categorie: CATEGORIE 7.

Categorie 7 is onder andere te bestellen via boekscout.

Meer lezen? Bekijk dan de IJmuider Courant!