Aanmelding 2024-2025

Ben je enthousiast over het Ichthus en weet je dat dit jouw school gaat worden? Dan nodigen we je van harte uit om je te komen aanmelden bij ons!

Het Ichthus Lyceum kent geen loting. Met het juiste advies ben je verzekerd van een plek op onze school.

De aanmelddata voor dit jaar zijn:

• Maandag 25 maart 19.00 – 21.00
  • Dinsdag 26 maart 14.00 – 17.00
  • Woensdag 27 maart 14.00 – 18.00
  • Donderdag 28 maart 19.00 – 21.00

Wij werken met tijdsloten om de inschrijvingen soepel te laten verlopen. Via onderstaande link kun je je inschrijven voor een tijdslot voor één van deze data. Op de door jou gekozen dag en tijdsstip kom je met minstens één van je ouders/verzorgers naar het Ichthus voor een persoonlijke aanmelding.

Bij het compleet maken van de aanmelding neem je de volgende spullen mee naar school:

• Het aanmeldformulier van de basisschool. Dit formulier is volledig ingevuld en ondertekend door de basisschool. (Leerlingen uit de gemeente Haarlem kunnen zich ook met het Haarlemse formulier aanmelden.)
  • Identiteitskaart of paspoort van de leerling ter identificatie
  • Eventueel: Dyslexie verklaring, etc.

Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen via groep8@ichthuslyceum.nl.